Tadaaaaaaaaaaaaaa Aussi - Reisverslag uit Almelo, Nederland van ilse Klapp - WaarBenJij.nu Tadaaaaaaaaaaaaaa Aussi - Reisverslag uit Almelo, Nederland van ilse Klapp - WaarBenJij.nu

Tadaaaaaaaaaaaaaa Aussi

Blijf op de hoogte en volg ilse

03 Juli 2014 | Nederland, Almelo

In februari naar NY geweest, in mei naar Dominicaanse en in juni naar Cuba. Toen ik terug kwam dacht ik; what's next? Bij de gedachte om in september weer te beginnen aan een studie kreeg ik het spontaan benauwd! Ik wil iets anders, iets nieuws, een uitdaging, andere omgeving, mensen ontmoeten, ander cultuur etc. Toen eigenlijk al vrij snel besloten: ik ga naar Australie! Dus ja het heeft een aantal voorbereidingen nodig en daar heb ik ook nog wel even de tijd voor maar in december gaat het dan echt gebeuren! In mn uppie met mn rugtasje naar Australie! Spannend..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

ilse

Actief sinds 10 Feb. 2014
Verslag gelezen: 321
Totaal aantal bezoekers 30885

Voorgaande reizen:

01 December 2014 - 01 December 2015

Australie

22 Februari 2014 - 01 Maart 2014

8 dagen alleen naar NEW YORK

Landen bezocht: