BYE BYE HOLLAND!!! - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van ilse Klapp - WaarBenJij.nu BYE BYE HOLLAND!!! - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van ilse Klapp - WaarBenJij.nu

BYE BYE HOLLAND!!!

Blijf op de hoogte en volg ilse

02 December 2014 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Ik zit nu al een paar uurtjes in het vliegtuig onderweg naar Dubai. Tjooooooooooooo dat afscheid nemen was echt nie tof!!!! Focking hell wat zwaar. Jankn, jankn en nog eens jankn. Zelfverzekerd en trots door de douane gelopen en op naar t rookhok. Ik had wel geteld precies 11 sigaretten over. Rond 20:00 uur ging ik door de douane en om 21:10 kon ik boarden. Maar je denkt toch niet dat ik daar al om 21:10 ga staan?? Dikke doei! Ik heb tot 21:40 in het rookhok gestaan en 9 sigaretten gerookt. Bij de laatste sigaret zei ik tegen mezelf: ' Oke Ilse Dorothea Klapp, nu is t afgelopen. Dit is de laatste. Vanaf nu raak je nooit meer een sigaret aan. Het is vies, het stinkt, het is ongezond en het is duur'. Dussssss... Heb het pakje met de overgebleven sigaretten en een aansteker in het rookhok laten liggen. Hup op naar de gate, wat een rij. Niet normaal! We hadden al vertraging van een half uur maar uiteindelijk zijn we pas 23:15 vertrokken. Op t moment dat ik t vliegtuig in stapte kwamen de zenuwen. Daarvoor had ik t besef nog niet echt. Ik liep door de gate met trillende beentjes en had t steenkoud. Ik zei tegen mezelf: 'oke il, you can do it. Kom op'! Ik moest helemaal naar achter lopen, zit naast een hollandse keerl die voor werk naar Dubai vliegt. Ik heb als eerst mn schoentjes uit gedaan en een filmpje er op gezet. Eeeeeeem chilln hahahahahaha! Tijdens de film kreeg k een overheerlijke maaltijd, echt zoveel beter dan dat normale vliegtuigfood! Het schermpje is ook mega groot en de stoelen zitten echt super fijn. Wat een fijne maatschappij die Emirates. Heeeeerlijk! Toen de film was afgelopen dacht ik: 'ja, nu wordt tijd voor t boekje en alle kaartjes'. Alles opengemaakt, gelezen, foto's bekeken en eem lekker gejankt! Het is op dit moment van schrijven 02:00 uur NL tijd. Ik ben niet moe en moet nog 3 uurtjes tot Dubai. Wel fijn want als het goed is kan ik direct hup in t ander vliegtuig en hoef ik niet te wachten ivm de vertraging. Dan nog 14 uur te gaan. Hoop dat ik dan lekker kan slapen. Bij het volgende bericht ben ik veilig en wel aangekomen in Sydney! Tot dan allemaal











Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

ilse

Actief sinds 10 Feb. 2014
Verslag gelezen: 344
Totaal aantal bezoekers 30941

Voorgaande reizen:

01 December 2014 - 01 December 2015

Australie

22 Februari 2014 - 01 Maart 2014

8 dagen alleen naar NEW YORK

Landen bezocht: