Morgen is het zo ver! - Reisverslag uit Almelo, Nederland van ilse Klapp - WaarBenJij.nu Morgen is het zo ver! - Reisverslag uit Almelo, Nederland van ilse Klapp - WaarBenJij.nu

Morgen is het zo ver!

Door: Ilse Klapp

Blijf op de hoogte en volg ilse

21 Februari 2014 | Nederland, Almelo

Ik had de mogelijkheid om gister en vandaag uit te slapen. Denk je dat dat kon? No way! Vanochtend om half 8 klaarwakker. Flitste een lijstje voorbij met alles wat ik nog moet doen. Ik heb echt gigantische buikpijn van de zenuwen. Mijn koffer is ingepakt. Ik heb niet veel mee maar moet natuurlijk wel een beetje kunnen afwisselen qua outfits. Ik heb opgezocht wat t kost om de terugweg een extra koffer mee te nemen. Nou wat denken jullie? 150 euro!!!! Is toch niet normaal? Mijn plan om onwijs veel te shoppen gaat niet door helaas. Hou ik waarschijnlijk nog geld over ook als ik terug ben. Dat is wel fijn, kan ik weer een nieuwe vakantie boeken haha! Ik moet vandaag de keet ff schoonmaken, naar de stad om nieuwe lenzen te halen wel handig dat ik wat kan zien in New York! Daarnaast moet ik nog wat wasjes draaien en voor de rest lekker op de bank. Ik steek de ene sigaret na de ander op echt niet normaal! Ik ga maar een weekje naar New York ja ik weet het maar wel echt helemaal alleen! Ik ben vanmezelf al een enorme schijterd. Maar toch lef genoeg om dit te doen! Vanavond komen vriendinnen/familie nog ff gedag zeggen. Ja kzal maar beroofd en ontvoerd worden, zien ze me nooit meer terug. Laten we daar maar niet vanuit gaan! Nou bij het volgend berichtje ben ik goed en wel aangekomen in t appartement! Tot morgen allemaal!

  • 21 Februari 2014 - 09:47

    Marjolijn:

    Ooohhh lieverd....
    Wat een spanning he nu ik dit zo lees besef
    Ik gewoon dat me kleine zusje straks rond
    Loopt in de big city

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Almelo

8 dagen alleen naar NEW YORK

Hallo? NEW YORK!!! what else?

Recente Reisverslagen:

02 Maart 2014

De laatse dag in NY

01 Maart 2014

Dag 7 in NY

28 Februari 2014

Dag 6 in NY

27 Februari 2014

Dag 5 in NY

26 Februari 2014

Dag 4 in NY
ilse

Actief sinds 10 Feb. 2014
Verslag gelezen: 1016
Totaal aantal bezoekers 30887

Voorgaande reizen:

01 December 2014 - 01 December 2015

Australie

22 Februari 2014 - 01 Maart 2014

8 dagen alleen naar NEW YORK

Landen bezocht: