Nog een uurtje en dan stap ik in het vliegtuig - Reisverslag uit Düsseldorf, Duitsland van ilse Klapp - WaarBenJij.nu Nog een uurtje en dan stap ik in het vliegtuig - Reisverslag uit Düsseldorf, Duitsland van ilse Klapp - WaarBenJij.nu

Nog een uurtje en dan stap ik in het vliegtuig

Door: Ilse Klapp

Blijf op de hoogte en volg ilse

22 Februari 2014 | Duitsland, Düsseldorf

Zooo he wat een dag gister. Gisteravond had ik t hele huis vol. Iedereen kwam gedag zeggen alsof ik een jaar weg ga. Maar helaas over 8 dagen ben ik alweer terug. Vanochtend naar Dusseldorf gereden samen met mijn moeder, mn zus Barbara en mijn vriendinnetje Steffie! Bij aankomst ingecheckt en daarna samen een kopje koffie gedronken. Buiten een paar sigaretten gerookt en daarna voor de douane afscheid genomen. Jullie raden t al, huuuuln! Na 10 minuten achter t glas gezwaaid te hebben ben ik doorgelopen met borst vooruit en kop omhoog! Nu is t goed. Ik ben er klaar voor! Slof sigaretten gekocht en zit nu lekker in t rookhok te roken. Loop zo naar de gate. Iedereen die me heeft gebeld, geappt, kadootjes heeft gegeven en gister langs is geweest heel erg bedankt! Doet me goed dat ik zoveel lieve mensen om me heen heb en dat jullie allemaal vertrouwen in mij hebben! Ik ga een geweldige week tegemoet en ga mijn best doen om dit via hier met jullie te delen! Tot later. Dikke kus

  • 17 Januari 2015 - 14:02

    Kenneth:

    Heb ook plannen om eens naar NY te gaan dit jaar. Als je weer eens gaat ... tell me :-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Düsseldorf

8 dagen alleen naar NEW YORK

Hallo? NEW YORK!!! what else?

Recente Reisverslagen:

02 Maart 2014

De laatse dag in NY

01 Maart 2014

Dag 7 in NY

28 Februari 2014

Dag 6 in NY

27 Februari 2014

Dag 5 in NY

26 Februari 2014

Dag 4 in NY
ilse

Actief sinds 10 Feb. 2014
Verslag gelezen: 935
Totaal aantal bezoekers 30886

Voorgaande reizen:

01 December 2014 - 01 December 2015

Australie

22 Februari 2014 - 01 Maart 2014

8 dagen alleen naar NEW YORK

Landen bezocht: