Hallo NY - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van ilse Klapp - WaarBenJij.nu Hallo NY - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van ilse Klapp - WaarBenJij.nu

Hallo NY

Door: Ilse Klapp

Blijf op de hoogte en volg ilse

22 Februari 2014 | Verenigde Staten, New York

De vlucht is goed gegaan. Heb 3 leuke films gekeken en daardoor ging de tijd super snel! Toen de douane, ja hoor heb ik wel weer. Die neger stelde me 180 duizend vragen maar was ook met me aan t flirten. Hij vroeg of ik zin had om met hem vanavond de boel te verkennen. Wat denk je zelf? Ik wist niet hoe snel ik weg moest komen toen hij mijn paspoort terug gaf. Werd er echt wel een beetje bang van. Hij weet mijn naam en waar ik verblijf. Als dat maar goed gaat...! Om 4 uur stapte ik t vliegtuig uit en om 5 uur stond ik buiten. Behoorlijk snel dus. Ik dacht natuurlijk als eerst aan een sigaret dus ben eerst ff voor bij de terminal gaan staan. Naast mij stond een stelletje te roken. Ik had 3 trekken gehad en in 1x kwamen er wel 10 negers op ons afstormen of we een taxi wouden. Ik dacht echt wat krijgen we nou?! Als een malle mn sigaret uitgedrukt en naar de gele taxi's gelopen. Er stond een behoorlijke rij. Na 15 min zat ik in de taxi. Ik was doodop want had in t vliegtuig niet geslapen dus kreeg echt ff een inkakmomentje. Onderweg zag ik wel echt die basketbalveldjes met en ghetto volk die aan t basketballen waren. Echt net zo als in de films. Na 40 min reden we Manhatten in. Woooow ik keek echt mijn ogen uit. Het werd net donker dus alle lichtjes gingen aan op t moment dat we op times square reden. Na gekloot met betalen in de taxi liep ik t gebouw in met mn koffertje. Mooie grote lobby en ook echt zn mannetje in pak voor de deur. Hup in de lift en op naar het nummer van mn appartement. Ik werd met open armen ontvangen. Echt een leuk cozy appartementje. Snel even thuis laten weten dat ik veilig aangekomen ben, even gebeld via facetime met Marleen en toen hup bontjas en uggs aan om even de boel te verkennen. Ik loop mn appartement uit en loop recht tegen de m&m store aan. Ik kijk naar recht en wooooooow! TIMES SQUARE! binnen 1 minuut stond ik daar gewoon. Wat een drukte, wat een mensen maar wat geweldig. Wat me als eerst opviel waren al die verschillende mensen. Jezus he die liepen erbij, alsof t hoog zomer was. Korte broek, blote buik, korte rokjes, hoge hakken nahhh! Liep k daar met make up op van vanochtend 7 uur, bontjas met sjaal en uggs. Mss ook wel beetje overdreven want het is echt niet koud. Liggen nog wel bulten sneeuw langs de kant van de weg maar ik had het tijdens het lopen echt warm! Maar goed natuurlijk even wat foto's gemaakt en ff een broodje gehaald bij subway. Daarna nog ff wat winkels ingeweest maar ik wist niet waar ik kijken moest en wat ik moest kopen, ik wou ALLES! Daarnaast was ik echt moe dus ben ik maar lekker teruggegaan. Nu zit ik in mn pyjama op de bank en ga zo lekker slapen. Morgen maar kijken hoe ik de dag ga invullen. Hopen dat ik een beetje door t geluid van de sirenes en drukte kan slapen. Maarja beter als het stille Almelo. Oja de vraag of ik me alleen veilig voel op straat? ZOWIEZO! Veiliger als 's avonds alleen door Almelo fietsen;)! Fijn weekend allemaal!

  • 18 Mei 2016 - 16:54

    Anthea:

    Waarom noem jij gekleurde mensen steeds negers? Dat is behoorlijk discrimerend! Ik had zin om jouw reisverslag te lezen, maar ik laat het toch maar aan me voorbijgaan.

  • 21 Juni 2016 - 21:42

    M:

    Eens met Anthea. Schrok er eerlijk gezegd ook van.

  • 05 Juli 2016 - 23:39

    D:

    Helemaal eens met wat er in de comments wordt gezegd..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, New York

8 dagen alleen naar NEW YORK

Hallo? NEW YORK!!! what else?

Recente Reisverslagen:

02 Maart 2014

De laatse dag in NY

01 Maart 2014

Dag 7 in NY

28 Februari 2014

Dag 6 in NY

27 Februari 2014

Dag 5 in NY

26 Februari 2014

Dag 4 in NY
ilse

Actief sinds 10 Feb. 2014
Verslag gelezen: 2459
Totaal aantal bezoekers 30900

Voorgaande reizen:

01 December 2014 - 01 December 2015

Australie

22 Februari 2014 - 01 Maart 2014

8 dagen alleen naar NEW YORK

Landen bezocht: