Dag 2 in NY - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van ilse Klapp - WaarBenJij.nu Dag 2 in NY - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van ilse Klapp - WaarBenJij.nu

Dag 2 in NY

Door: Ilse Klapp

Blijf op de hoogte en volg ilse

24 Februari 2014 | Verenigde Staten, New York

He allemaal, nog even een verslag van gister. Officieel de eerste dag in NY want zaterdagavond lag ik er al op tijd in. Ik werd zaterdagnacht om 4 uur wakker. Klaarwakker! Ik d8 ja leuk maar wat moet ik nu gaan doen? Toch nog maar even verder gaan slapen. Vervolgens om kwart voor 7 zo uitgeslapen dat ik recht op in bed zat. Ik was er klaar voor! Mijn eerste dag in the big apple. Mn haar in de krul, mascara op en klaar om te gaan. Ik liep het appartement uit en stond om times square. Wel geteld 4 mensen gezien. Alles zat potdicht. Uuuuhm ik dacht dat dit the city that never sleeps was? Nou mooi niet dus. Het was kwart voor 8 s'ochtends?! Na 5 min lopen kwam ik een starbucks tegen. Daar stond wel een kleine rij trouwens. Achter mij stond een nederlands stel die aan het uitrekenen waren wat ze moesten betalen. Ik moest een klein beetje lachen in mezelf. Cheap ass hollanders. Ik had een cappuccino met een croissantje. Om 8 uur stond k weer buiten. Aangezien echt alles nog dicht zat ben ik naar Central park gelopen om daar maar even lekker een ochtendwandeling te maken. Was echt super mooi! Er lag nog veel sneeuw en heb wel 300 new yorkers zien hardlopen. Na ong een uurtje wandelen ben ik richting century 21 gelopen. Ja hoor, die zat nog mooi dicht tot 11 uur. Ik dacht wat moet ik nou in godsnaam gaan doen? Alle winkels zaten dicht! Rustig terug gelopen naar times square. Toen kwam ik de subway tegen. Ik d8 eens even kijken. Ik dus het trappetje naar beneden, pikke donker! Deed een poging om de kaart te lezen kwamen er 2 dikke negers naast me staan en een zwerver heeft zich door t poortje gewurmd waardoor t alarm keihard afging. Ik wist niet hoe snel ik weg moest komen. Die metro niks voor mij! Maar weer verder gelopen en de hop on hop off bus gepakt. Het was echt heerlijk weer. 10 graden en het zonnetje scheen. Lekker op t dak zitten in de bus en maar foto's schieten. Ik moest echt wel beetje wennen aan de stad, mensen, het alleen zijn en d8 ik blijf mooi zitten! Zo gezegd zo gedaan. 2 uur op t dak gezeten en heel Lower Manhatten gezien. Op een gegeven moment was ik zo onderkoeld dat ik me niet meer kon bewegen. De tour was wel leuk hoor, veel gelachen om zn Amerikaan die aan t lullen was. Maar goed ben maar bij Rockefeller Centre uitgestapt. Zat te twijfelen om naar boven te gaan maar ik had t zooo koud ik dacht bekijk t ik ga lekker terug naar t appartement en ga lekker warm douchen. Het was ongeveer 1 uur s' middags maar ik had nog steeds last van mijn jetlag. Dus onderweg even een pizza slice gehaald en daarna even een heerlijke warme douche genomen. Mn haar weer opnieuw gedaan beetje make up op de snoet en weer klaar om op pad te gaan. Half uurtje gelopen op zoek naar Victoria's secret. Oh my god! Ik kwam daar binnen en wist niet wat ik zag. Wat een mooie winkel. Alles zoo mooi ingericht. Ik kreeg een personal assistent die mijn maten ging opmeten en mij allerlei soorten bh's aan gaf. De eerste was direct goed. Wooooow eindelijk! Voor de mensen die t niet weten ik heb best grote borsten en kan alleen maar lelijke oma bh's krijgen bij de Hunkemöller. Overweging om borstverkleining te doen was sterk aanwezig maar nu heb ik EINDELIJK geweldige lingerie! Ik voelde me net een prinses en nu ik mooie, fijne en goeie bh's heb hoeft die borstverkleining denk ik ook niet meer. Was 150 euro kwijt maarja dan heb je ook wat. Daarna naar de Macy's. Ook een woooooow. Ik wist niet waar ik kijken moest. Wat een winkel, wat een luxe en wat een prijzen. Ik was doodop, mijn benen deden zeer en kwam bijna niet meer vooruit. Heb even wat gedronken en bedacht toen maar om rustig terug te lopen. Onderweg nog bij verschillende winkels binnen geweest. Forever 21 en een H&M die wel 3 x zo groot als de primark in Essen was. Ik keek mijn ogen uit. Helaas kon ik mijn ogen bijna niet meer openhouden. Snel wat gegeten bij de mac, langs de supermarkt zak chips en drinken opgehaald en ben lekker op bed gaan liggen. Om 21:00 uur lag ik in coma. Een prima eerste dagje dacht ik zo. Morgen maar wat meer actie!

  • 14 Januari 2015 - 12:43

    Henk:

    Ik stop met lezen. Wordt niet goed van je racistische neger uitspraken.

  • 14 Januari 2015 - 13:12

    Ilse Dorothea Klapp:

    Jij maakt het racistisch. Ga anders ff lekker de wereld verbeteren HENK, daaahaaaaaag

  • 01 Februari 2015 - 03:16

    Rochelle:

    Ilse, jij beseft niet dat je ignorant overkomt met die uitspraken #Blond hey!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, New York

8 dagen alleen naar NEW YORK

Hallo? NEW YORK!!! what else?

Recente Reisverslagen:

02 Maart 2014

De laatse dag in NY

01 Maart 2014

Dag 7 in NY

28 Februari 2014

Dag 6 in NY

27 Februari 2014

Dag 5 in NY

26 Februari 2014

Dag 4 in NY
ilse

Actief sinds 10 Feb. 2014
Verslag gelezen: 2011
Totaal aantal bezoekers 30948

Voorgaande reizen:

01 December 2014 - 01 December 2015

Australie

22 Februari 2014 - 01 Maart 2014

8 dagen alleen naar NEW YORK

Landen bezocht: